#1 2009-06-07 15:25:12

Terminator

Użytkownik

8434148
Zarejestrowany: 2009-06-06
Punktów :   

Augmentation

Jak to wygląda?

http://www.arktic.net/wrath/images/augment1.jpg

Jakie rzeczy sa potrzebne?


Gemstones:

Bronie C oraz B Grade potrzebują Gemstone D, natomiast A i S Grade wymagają Gemstone C.

Life Stones:

Life Stones wypadają z mobków. High-Level Life Stones najczęściej można zdobyć pokonując Raid Bossa. Life Stone określa level postaci która może go używać.

Typy Life Stone

  •   http://www.lineage2-info.pl/l2servis/l2info/wepon_agu/14.jpgNormal 
  •   http://www.lineage2-info.pl/l2servis/l2info/wepon_agu/15.jpg Medium 
  •   http://www.lineage2-info.pl/l2servis/l2info/wepon_agu/16.jpg High 
  •   http://www.lineage2-info.pl/l2servis/l2info/wepon_agu/17.jpg  Top 

Augmentować broń możesz u Blacksmith (NPC) w każdym mieście z wyjątkiem początkowych lokacji oraz Gludin.

Weapon Augmentation – proces:

Proces sam w sobie nie jest jakoś wyjątkowo skomplikowany. Wybieramy broń, którą chcemy ulepszyć, dodajemy Life Stone oraz odpowiednie Gemstones po czym klikamy na przycisk „Augment”.


Co daje augmentacja?


Prócz podniesienia statystyk, daje również to, że danej broni nie możemy dropnąć, jednak co jest wadą, nie możemy sprzedać, wymienić etc. By móc to zrobić trzeba anulować augmentacje, robi się to u tego samego NPC (Blacksmith).


Jakie umiejętności możesz podnieść?

- Podniesienie podstawowych umiejętności (STR, CON...)
- Podniesienie "statystyk walki" (P. Atk, P. Def...)
- Podniesienie mocy skilli (Aktywne, Pasywne, Szanse wejścia...)


Life Stone level

Life Stone'y dzielą się na 10 różnych poziomów: od 46 do 76. Poziom jest zależny od poziomu augumentujacej postaci. Od poziomu Life Stone'a zalezy także poziom bonusu jaki można otrzymać.

Life Stone Level     Skill Level
           46                         1
           49                         2
           52                         3
           55                         4
           58                         5
           61                         6
           64                         7
           67                         8
           70                         9
           76                        10

Np.: Używając Life Stone'a 46 lvl możemy otrzymujemy Bless the Soul lvl 1. Z Life Stone'm lvl 76 byłby to Bless the Soul lvl 10



Mozliwosci udoskonalenia


Modyfikacja staystyk
(Modyfikuja twoje podstawowe statystyki)

Accuracy +X                X między +0.4 and +3.0 
CP Recovery +X          X między +0.1 and +0.8 
Critical +X                   X między +4.9 and +32.7 
Dodge +X                    X między +0.4 and +3.0 
HP Recover +X             X między +0.1 and +0.8 
M. Atk. +X                   X między +2.5 +28.2 
Maximum CP +X          X między +19.2 and +214.9   
Maximum HP +X          X między +12.7 and +155.9 
Maximum MP +X          X między +6.1 and +115.1 
M. Def. +X                  X między +4 and +30.8 
MP Recovery +X          X między +0.1 and +0.4 
P. Atk. +X                   X między +2.2 and +24.2 
P. Def. +X                   X między +5.1 and +38.2 
CON +1   
INT +1   
MEN +1   
STR +1



Aktywne skille

(Te skille moga byc obudzone kiedy beda wymagane)

Active:Absorbuje HP
Active: Odbija część obrażeni zadanych przez wroga spowrotem doniego
Active: Attacks by throwing a boulder.
Active:Redukuje MP przeciwnika
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez wszystkie skille.
Active:Obniża czas na powturne użycie skilli.
Active:Decreases a target's urge to attack.
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez magie
Active: Obniża chwilowo czas powturnego użycia magi
Active: Obniża chwilowo przeciwnikowi podczas pvp P.Atk
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez skill
Active: Obniża czas na powturne użycie skilla.
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez Songi i Dance
Active: Obniża chwilowo czas powturnego użyciA Songa Dance
Active: Decreases the target's urge to attack.
Active: Detonates a fireball by compressing the air around the caster.
Active: Ignites a firecracker.
Active: Ignites a large firecracker.
Active: Chwilow zwiększa Accuracy
Active: Chwilowo zwiększa Dodge temporarily.
Active:Chwilowo zwiększa M. Atk.
Active: Chwilowo zwiększa M. Def.
Active: Chwilowo zwiększa P. Atk.
Active: Chwilowo zwiększa P. Def.
Active: Chwilowo zwiększa P. Atk. podczas pvp
Active: Chwilowo zwiększa odporności na obrażenia spowodowane upadkiem
Active: Powoduje odnowe HP gdy zadajesz
Active: Zwięskza chwilowo sznase na krytyczny atak
Active: Zwiększa chwilowo szanse na krytyczny atak z magi.
Active: Zwiększa chwilowo efektywność magi odnowy HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum CP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum HP i regeneracje HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum MP
Active: Zwiększa chwilowo siłe magicznej regeneracji HP
Active: Zwiększa szanse na odnowe MP.
Active: Zwiększa szanse na odnowe MP.
Active: Increases the target's urge to attack.
Active: Wymierza dark attack.
Active: Wymierza dark attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza elementarne wyzwianie ataku.
Active: Wymierza elementarne wyzwianie ataku w kształcie paraboli.
Active: Wymierza palący atak..
Active: Wymierza palący atak w kształcie paraboli
Active: Wymierza gusting attack.
Active: Wymierza gusting attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza atak z ziemi
Active: Wymierza atak z ziemi w kształcie paraboli
Active: Wymierza sacred attack.
Active: Wymierza sacred attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza Wodny typ ataku
Active: Wymierza Wodny typ ataku w kształcie ataku
Active: Inflicts damage by throwing a boulder.
Active: Natychmiast odnawia twoje HP.
Active: Ładuje dark attack.
Active: Ładuje sacred attack.
Active: Mometalnie stajesz sie niewidzialny
Active: Momentarily frightens the target, causing him to flee.
Active: Otwiera wszystkie drzwi i kufry. Wymagany jest Keys of a Thief.
Active: Gra muzyka przez krutki czas.
Active: Wprowadza przecinika w stan zakłopotania i nakłania go do resyknacji z ataku
Active: Regeneruje MP.
Active: Usuwa cel
Active: Oznawia CP.
Active: Odnawia twoje CP.
Active: Ożywia zwłoki.
Active: Teleportuje członków party do najbliższej wioski. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleportuje do najbliższej wioski. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleports to a village regardless of time. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Chwilowo blokuje wszystkie skille physical/magic celu
Active: Chwilowo blokuje mobowi checi ataku. Zmniejsza jego pragnienie ataku.
Active: Chwilowo blokuje celowi magiczne skille
Active: Tymczasowo powoduje krawanienie na zaznaczonym celu.
Active: Tymczasowo obniża celowi Atk. Spd.
Active: Tymczasowo obniża celowi prędkość porusznia.
Active: Tymczasowo uniruchamia cel.
Active: Temporarily Increases the distance you can jump without sustaining damage.
Active: Tymczasowo zwiększa rozmiar twoje głowy
Active: Chwilowo zwiększa kąt ataku.
Active: Tymczasowo paraliżuje cel.
Active: Tymczasowo petryfikację cel
Active: Tymczasowo zatruwa cel
Active: Tymaczasowo usypia cel
Active: Tymczasowa odporność na obrażenia spowodowane upadkiem
Active: Tymaczasow stunuje cel
Active: Unleashes a general attack and temporarily decreases your magic attack power during PvP.


Skill Chance
(Te skille działają tylko w określonych sytuacjach)

Chance: Blokuje wszystkie fizyczne /magiczne skille celu kiedy cel zadaje tobie obrarzeniaBlukuje magiczne slile celu kiedy cel zadaje tobie obrarzenia
Chance: Zmniejsza the Atk. Spd. celu that kiedy cel zadaje tobie obrarzenia
Chance: Zmniejsza PVP P. Atk. celu kiedy cel zadaje tobie obrarzenia
Chance: Zmniejsza szybkość celu kiedy cel zadaje tobie obrarzenia
Chance: Zmniejsza chęć celu do walki kiedy cel zadaje tobie obrarzenia.
Chance: Jest szansa zasadzenia hold'a celowi który atakuje.
Chance: Jest szansa na sparaliżowanie celu który atakuje.
Chance: Jest szansa na petryfikację celu który atakuje
Chance: Jest szansa na zatrucie celu który atakuje
Chance: Jest szansa na zasadzenie sleep'a celowi który atakuje.
Chance: Jest szansa na oszołomienie celu.
Chance: Jest szansa na premię do celności gdy ponosisz obrażenia
Chance: Jest większa szansa na critical attack magiczny kiedy ponosisz obrażenia.
Chance: Szansa na premię do critical attack evasion
Chance: Szansa na premię do evasion (uniki) kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię M. Atk. kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do CP kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do HP kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do P. Atk. kiedy ponosisz obrażenia.
Chance: Szansa na premię do P. Def.kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do PVP P. Atk.kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do przywrócenia HP po otrzymaniu obrażeń
Chance: Szansa na premię do przywrócenia MP po otrzymaniu obrażeń .
Chance: Szansa na natychmiastowe zablokowanie wszystkich fizycznych i magicznych slilli po critical attack.
Chance: Szansa na zablokowanie magicznych slilli po magicznym ataku
Chance: Szanas na zablokowanie fizycznych sklilli po magicznym ataku
Chance: Szansa na spalenie MP celu pocritical attack, magic attack physical attack.
Chance: Szansa na krwawienie celu po critical attack magic attack physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie Atk. Spd. celu po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na zmniejszenie szybkości celu po critical attack. magic attack physical attack speed during a physical attack.
Chance: Szansa na przestraszenie celu i zmuszenie go do ucieczki po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na zasadzenie holda po critical attack. magic attack physical attack.
Chance: Szansa na spetryfikowanie i otrucie celu po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na uśpienie celu po po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na ogłuszenie celu po critical attack. magic attack physical attack Szansa na regenerację CP gdy obrażenia są zadawane
Chance: Szansa na regenerację HP gdy obrażenia są zadawane
Chance:Szansa na czasowe spowolnienie celu po critical attack i physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie chęci do walki celu gdy po ritical attack i physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie szyblkości celu po ataku magicznym


Skille Passywne
(Te skille są zawsze "włączone")

Passywne: Zmniejsza ilość konsumowanej MP
Passywne: Zmniejsza konsumpcję HP dla wszystkich skilli
Passywne: Zmniejsza częstotliwość konsumowanej HP
Passywne: Zmniejsza konsumpcję MP song/dance.
Passywne: Premia do celności
Passywne: Większa szansa na critical hit.
Passywne: Premia do uników.
Passywne: Premia do M. Atk.
Passywne: Premia do M. Def.
Passywne: Premia do P. Atk.
Passywne: Premia do P. Def.
Passywne: Premia do Premia do PVP P. Atk.
Passywne: Większa szansa na magiczny critical attack

Ostatnio edytowany przez Terminator (2009-06-07 15:36:35)


http://img140.imageshack.us/img140/6011/outsiders.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krolfutbolu.pun.pl www.wychfiz1.pun.pl www.wskrzeszenizpopiolow.pun.pl www.penguinarmy.pun.pl www.newgeneration.pun.pl